Obserwatorzy

czwartek, 12 czerwca 2014

Słodkie akcenty kuchenne

Dzisiaj szybciutko i na słodko ;)
Wpadam na chwilkę z tematem delikatnie kuchennym.
Nie będzie kulinarnie, ale dekoracyjnie, bo muszę się pochwalić co dzisiaj znalazłam :)
Na początek misiowe wprowadzenie:


Misiaki są malutkie i wylądowały w moim rondelku Riess, o którym kiedyś Wam pisałam (zdobycz giełdowa za maleńki grosik :)
Te wesołe maluchy są na tyle mikre, że spokojnie mogą siedzieć sobie nawet w kuchni. Nikomu przeszkadzac  nie będą, a do tej mojej równie mikrej kuchni znalazłam dzisiaj coś jeszcze: sztućce idealne!!! Czerwone,niebieskie, w krateczkę, paseczki- cudeńko!!!


Znalazłam coś jeszcze, rzecz perfekcyjna wręcz na rodzinne pikniki, grillowanko czy party pod chmurką dla dzieci:


Słoje z kranikami na kompot, lemoniadę czy co tam komu smakuje.
Piękne prawda? Pasują mi idealnie , bo moja kuchnia pełna jest po brzegi niebieskich i czerwonych garnuszków, miseczek, rondelków... Gdzie  wyszperałam te cuda? O tu: KLIK
Uwielbiam to zestawienie kolorów. Moje Bambalooki (jeszcze w proszku...) też na początek będą czerwono-niebieskie :)
Co do misiów z rondelka są jak najbardziej do wzięcia;)
Lecę teraz szyć następne, a Wam życzę spokojnego wieczoru.

Wasza A.
P.S. U Was też tak gorąco? Mam dośc tyh temperatur... chodzę jak śnięta ryba i dopiero wieczorem energii ciut wraca. Najgorzej, że później skoro świt trzeba wstać... ech...

Garnuszek: RIESS (dostępny np. tu : Red mug )
Sztućce i słoje: Westwing

11 komentarzy:

  1. Tildowe misie to moje słabość :) Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ one są mini. Podziwiam precyzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiaki słodziaki,wielki szacun za stworzenie czegoś tak małego,pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoje boskie i sama chciałam zakupić, niestety jak zwykle nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje misie, są takie delikatne, dopracowane i w przyjemnych dla oka kolorystykach.

    OdpowiedzUsuń
  6. tez gorąco :) pozdrawiam zatem chłodniej :) a misie jak zawsze słodziutkie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne te miętowe misiaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne tildowe misie ;) zawsze bałam się używać tkanin w kropki na ciało misiowe ale jak widać wygląda to świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. misie <33
    zapraszam na pyszne ciasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodkie misiaczki-do zjedzenia ;p I rondelek ładniutki! Pasowałby mi teraz bo właśnie wygrałam miętowe candy więc czas rozejrzeć się za mint dodatkami do kuchni :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Cię do wyrażania myśli i komentowania wpisów.Każdy głos jest dla mnie cenny i pomaga w rozwijaniu bloga.

Jeżeli podobają Ci się moje zdjęcia znajdziesz ich więcej na instagramie. Odnośnik do profilu widoczny jest po prawej stronie ;)

Dołącz do grona obserwatorów na profilu Facebook'owym. Będzie mi niezmiernie miło.