Obserwatorzy

piątek, 5 kwietnia 2013

Charytatywnie

Moi Drodzy!
 
Dzisiaj mały apel do Was.
 
Jest w moim mieście stowarzyszenie, które pomaga dzieciom
chorym na autyzm i z innymi zaburzeniami rozwojowymi.
Stowarzyszenie nazywa się "DAR LOSU"
 
tutaj jest link na Facebook'a
 
 
i na ich oficjalną stronę:
 
 
 
 
Stowarzyszenie parokrotnie organizowało już koncerty charytatywne, podczas których
licytowano również prace rękodzielnicze.
Pomagałam jak mogłam i dawałam co miałam.
 
28 kwietnia stowarzyszenie organizuje koncert kolejny.
W koncert zaangażowała się tym razem młodzież
ze Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Legnicy.
Młodzi chcą pomagać i cieszy mnie ogromnie,
że nie przechodzą obojętnie obok ludzi,
których życie jest trudniejsze od naszego.
 
Jeżeli możecie i chcecie pomóc tym małym ludziom,
zaklętym w świecie autyzmu,
jeśli możecie przekazać na licytację jakąś ze swoich prac,
będę bardzo szczęśliwa i wdzięczna.
 
Na koncert również zapraszam w imieniu organizatorów i swoim.
Uczestnikom koncertu zostaną przekazane nazwiska
i namiary na darczyńców, czyli np. adresy sklepów internetowych.
 
Jeżeli Waszą wolą jest pomoc prace można przesłać na adres:
 
Joanna Pyzińska
V Liceum Ogólnokształcące
ul. Senatorska 32
59-220 Legnica
z dopiskiem "DAR LOSU"
 
Z góry serdeczne dzięki za otwarte serca!
 
Wasza A.
 
 


5 komentarzy:

  1. Piękny post! dobroć serca i pomoc ponad wszystko Aniu:*** przy okazji zapraszam na konkurs:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anulka, mam nadzieję, że znajdzie się ktos jeszcze, kto zechce westprzeć temat pomocy dzieciom z autyzmem.Zaraz zerknę na konkursik ;) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Zachwycasz się piecuchowem???Zaskoczę cię otóż Nie masz czym!!!Wszystkie prace są kopiami zagranicznej biżuteri w Polsce mamy wiele utalentowanych artystek i jest tak samo z modeliną lub szyciem lub kartmakingiem...Otwórz oczy sprawdż!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, zachwyt nad pracą Piecyka mam niezmienny i opluwanie go na innych blogach go nie zakłóci. Widziałam prace wielu modeliniarek i niestety ni jak się mają do tego, co robi Piecuchowo.Nie bardzo wiem po co to robisz, zła energia wraca jak bumerang... Nie szkoda Ci czasu na szykany? A tak na marginesie, jak Twój wpis ma się do tematu powyższego posta??? Ja tu o otwieraniu serc, a Ty wchodzisz i plujesz na innego człowieka...bardzo brzydko...

      Usuń

Zapraszam Cię do wyrażania myśli i komentowania wpisów.Każdy głos jest dla mnie cenny i pomaga w rozwijaniu bloga.

Jeżeli podobają Ci się moje zdjęcia znajdziesz ich więcej na instagramie. Odnośnik do profilu widoczny jest po prawej stronie ;)

Dołącz do grona obserwatorów na profilu Facebook'owym. Będzie mi niezmiernie miło.