Obserwatorzy

sobota, 19 kwietnia 2014

Już za chwileczkę, już za momencik...

Świętowania czas już tuż tuż...
Jeśli u Was wszystko gotowe, to możecie wrzucić na luz i odpoczywać.
Ja jeszcze co nieco mam do przygotowania.
Przede wszystkim jednak porządkowanie kuchni, bo po dzisiejszej zabawie w cukiernika wygląda jak pole bitwy...


Świąteczna sceneria u nas w zestawieniu różu i błękitu- słodko do bólu :)




Na święta wprosił się do nas pewien ZAJĄCUS GIGANTUS, a właściwie żeński przedstawiciel tego gatunku ;) Skromne metr dwadzieścia uszatego szczęścia. Do stołu zasiądzie więc na swoim osobistym krześle.











Taki zając to już konkret. Zdecydowanie jest co przytulić i co przeciągnąć za ucho po mieszkaniu. Nie to żebym sugerowała jakieś drastyczne zabawy, ale ze szmacianymi zabawkami jakoś tak już jest, że bywają ciągane przez swoim małych właścicieli. Nie zmienia to jednak faktu, że są zazwyczaj kochane bardziej, niż wszystkie inne zabawki :)


Obkupiłam się kwiatkami i radość sprawiają mi ogromną. Takie szaleńswto zakupowe za grosików parę ;)
Ni mom ci ja ogródecka, ech... aktualnie jednak mam ci ja dom pełen tego różowego drobiazgu .


 Jak Wam się podobają moje cukierkowo pastelowe klimaty wielkanocne?
Odszyłam sobie nowy obrusik i bieżnik. Okna też zostały udekorowane pastelowo niebieskim lambrekinem, ale o  tym  może już kiedy indziej...
Dzisiaj uciekam już odpocząć nieco, bo jak zwykle środek nocy mnie tu zastanie.
Postaram się wpaść jutro z życzeniami dla Was ;)

Ściskam mocno, za Waszą obecność dziękuję serdecznie, a nowe osoby witam na pokładzie pędzącego pociągu COTTONI :)

Pozdrawiam
Wasza A.

19 komentarzy:

  1. Zającusia Gigantusia :))). To masz super gościa na Święta, na pewno będzie Wam z nim wesoło :))). Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zającusia od jakiegoś czasu siedziała u nas ( wstyd się przyznać, ale zupełnie goluśka...) Wczoraj dostała kieckę na święta, więc spokojnie może zasiąść przy stole :) Wesołych Świąt życzymy wespół w zespół z zającową ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam pastele :)
    Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Anitka, przed chwilką już z wizytą u Ciebie i życzeniami byłam, ale raz jeszcze.... Wesołego Alleluja!

      Usuń
  4. Pięknie!!!! A Pani Zając cudowna: ) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chociaż tyle na ostatnią chwilę udało się uklecić ;) Wesołych Świąt!

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego Aniu.
    Pięknie u ciebie jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, pięknie będzie dopiero dzisiaj jak kuchnię przeoram ;P Chociaż dwie laski dynamitu byłyby chyba skuteczniejsze hihi... Wesołych Świąt Kochana!

      Usuń
  6. Wygląda to wszystko tak jak powinno... lapie za serce slodko pastelowo świeżo i delikatnie;) zapraszam na post o moim stole.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dekoracje Aniu :) Wesolutkich Świąt dla Ciebie, ślicznej córci i reszty rodzinki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach jak u Ciebie pięknie! Zazdroszczę zdolności w tworzeniu tak pięknego klimatu! Życzę radosnych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych, spokojnych Świąt ! Pozdrawiam - M

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Cię do wyrażania myśli i komentowania wpisów.Każdy głos jest dla mnie cenny i pomaga w rozwijaniu bloga.

Jeżeli podobają Ci się moje zdjęcia znajdziesz ich więcej na instagramie. Odnośnik do profilu widoczny jest po prawej stronie ;)

Dołącz do grona obserwatorów na profilu Facebook'owym. Będzie mi niezmiernie miło.