Obserwatorzy

wtorek, 2 lipca 2013

WYNIKI CANDY!

Kochani Moi!
Gdybym mogła każdemu przesłałabym po fartuszku. Musiałabym jednak masową produkcję rozpocząć, a to na moje dwie ręce zdecydowanie za dużo. Tym bardziej, że drzwi od auta na palcu zamknęłam dwa dni temu i jestem nieco niepełnosprawna hihi. Patrząc na niego teraz nabieram ochoty na jagody... hmmm.
Wracając do rzeczy. Komentarzy naliczyłam 166, pani na pierwszej pozycji zrezygnowała, więc do losowania właśnie 166 osób wystartowało.
Maszynka losująca wygenerowała  nr 58
 
 



True Random Number Generator      58 Powered by RANDOM.ORG

 
Fartuszek powędruje zatem do:
Beatki z bloga : Koraliki Beaty :)
GRATULACJE!
 Bardzo proszę o kontakt na maila:
 
 
Jeżeli fartuszek przypadł Wam do gustu, można złożyć zamówienie drogą mailową. Dwa fartuszki dostępne są też w sklepiku Artillo (odsyłacz widoczny w prawym górnym rogu mojego bloga)
Dla osób, które wzięły udział w CANDY proponuję 10% rabatu ;) 
 
Dziękuję za tak liczny udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie!
 
Relację z jarmarku sobotniego zdam w najbliższych dniach.
 
Wasza A.
 
 

38 komentarzy:

  1. No cóż... Wypada pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :)
    PS. Poprzedni post bardzo mnie ubawił :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nawet się nie zpaisałam:(, ale gratuluję wygrania pięknego fartuszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i gratuluję Beacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Beaty i dzięki za zabawę!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej!!! Dzięki za fajną zabawę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę, gratulacje dla wygranej:)))
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Beacie i czekam na zdjęcie w fartuszku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje:)I dziekuje za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  10. A to Szczęściara! Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No ja czekam... kilka dni temu pisałam na blogu o tym jarmarku, ale nie zrobiłam żadnych fotek :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. O jak żałuję, ze ten cudowny fartuszek nie frunie do mnie! Buu...
    Ale Beacie gratuluję!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Beacie wygranej !!!
    Oby służył jak najdłużej !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, świetna nagroda, ach wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. dziekuję za zabawę,gratuluję zwyciężczyni i oczywiscie ze z lekka zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwyciężczyni :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za zabawę i gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za promyczek nadziei, który właśnie zgasł :( A byłam tak blisko... (nr 59). Gratuluję serdecznie szczęśliwej posiadaczce cudeńka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Zwyciężczyni i dziekuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za zabawę i gratuluje ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulacje!:) a ja zapraszam na swój konkurs Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratulujemy zwyciężcy...małżonek smutny bo jego fantazje kuchenne odpłynęły w dal...ale - pokazałam mu że taki fikuśny fartuszek można zakupić u ciebie :D - małżonek siedzi i duma ....zobaczymy
    aha dziękujeza zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale super że Beatka wygrała....odezwie się po weekendzie bo teraz nie ma dostępu do internetu...piszę żeby jej nie przepadła ta super nagroda....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  26. Beacie z całego serca gratuluję, a Tobie dziękuję za miłą zabawę.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wygranej, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu dziekuje slicznie nawet nie wiem czy zdajesz sobie sprawe jak bardzo sie ciesze. Dziekuje z calego serca !!!

    wracaj do formy jak najszybciej i jak najmniej bolu zycze

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Cię do wyrażania myśli i komentowania wpisów.Każdy głos jest dla mnie cenny i pomaga w rozwijaniu bloga.

Jeżeli podobają Ci się moje zdjęcia znajdziesz ich więcej na instagramie. Odnośnik do profilu widoczny jest po prawej stronie ;)

Dołącz do grona obserwatorów na profilu Facebook'owym. Będzie mi niezmiernie miło.