Obserwatorzy

piątek, 10 sierpnia 2012

Pszczółek rój

Pędzi leci pszczół rój cały
zrobi miodek doskonały,
żeby łatwiej zimę znieść
i śniadanka pyszne jeść.

Szanuj pszczoły drogie dziecię
bo gdy pszczoła w niebo wzleci
nam na pewno tu nie braknie
czego ciało wiecznie łaknie.

Dzięki nim owoce rosną,
zapylają kwiecie wiosną,
więc o pszczółki dobrze dbaj
to na ziemi będzie raj!





Tak mnie wzięło na wierszowanie, jak już wydziubałam moje pszczele stadko. Więcej wierszy dla dzieci można znaleźć na moim drugim blogu www.anna-poreda.blogspot.com  Tam jednak pisanie idzie mi nieco wolniej. W czasie urlopu trochę naskrobałam, ale jeszcze nie było kiedy wklepać do komputera. Obiecuję jednak to nadrobić w czasie najbliższym  lub w tzw. międzyczasie ;)
                                                                                                  



Pszczółki pochłonęły sporo czasu, ale warto było, bo są naprawdę słodkie. Jeśli wcześniej nie trafią w czyjeś ręce, to pojadą ze mną na Jarmark Tkaczy Śląskich do Chełmska. Przede mną jeszcze sporo przygotowań, a czasu niewiele. Jarmark odbędzie się już 25 sierpnia. Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować całość projektu i stoisko przyciągnie sporo zainteresowanych osób.

Jest jeszcze pszczoła Camilla w nieco innych kolorkach:

Pszczółki moje, pszczółki złote
znów na miodek mam ochotę!



1 komentarz:

Zapraszam Cię do wyrażania myśli i komentowania wpisów.Każdy głos jest dla mnie cenny i pomaga w rozwijaniu bloga.

Jeżeli podobają Ci się moje zdjęcia znajdziesz ich więcej na instagramie. Odnośnik do profilu widoczny jest po prawej stronie ;)

Dołącz do grona obserwatorów na profilu Facebook'owym. Będzie mi niezmiernie miło.