Obserwatorzy

sobota, 20 października 2012

CANDY PO RAZ PIERWSZY!

Dzisiejszej nocy zapadła decyzja o moim pierwszym CANDY. Naszła mnie ochota nieodparta, żeby czymś się z Wami podzielić. W czyjeś ręce może trafić jedna z moich pszczółek i miś. Może komuś przyda się ta urocza parka np. na Mikołajki ;)
Zasady ogólnie znane :

1. Bardzo proszę o pozostawienie po sobie śladu na moim blogu w formie komentarza.

2. Podlinkowanie zdjęcia poniżej i wklejenie go na swoim blogu

3. Osoby ,które nie blogują mogą wkleić informacje o CANDY na facebook'a, lub pozostawić swój adres mailowy

4. Jeśli dodacie się do listy Obserwatorów  mojego bloga, będzie to dla mnie wielki zaszczyt i radość.

Komentarze pozostawiamy do 30 listopada 2012. Wyniki losowania podam 01 grudnia i już w poniedziałek przesyłka wyruszy w drogę :)

POWODZENIA!!!

174 komentarze:

  1. Jakie słodziaki! Cudne są:) Bardzo ładnie tutaj! Oczywiście zgłaszam się chętnie i pozdrawiam :)
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się u mnie podoba:) Zapraszam do regularnych odwiedzin.
      Pozdrawiam i życzę powowdzenia w losowaniu

      Usuń
  2. Czyżbym była pierwsza??? Mhmm, mam nadzieję, że to nie przekreśli moich czas bo prezenty słodziuchne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córka marzy o takim cudnym misiu, więc czym prędzej się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że bym chciała taki słodki zestaw na mikołajki :) I dodaję komentarz jako nr 6, więc to może będzie znaczące w tym kontekście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna parka :) Zapisuję się z wielką chęcią :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. wpisuje sie i ja, moze bede miala szczescie pozdrawiam
    dysia7@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się zgłaszam :)
    i trzymam kciuki za siebie i innych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cukierkowe rarytasy są piękne!!!! Ta pszczółka zupełnie mnie powaliła :D No i misiek też przydałby się mojemu dwulatkowi do przytulania kiedy zapada zmrok...Z przyjemnością dodaję do obserwowanych, banerek już zamieszczam na blogu - pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się! Piękne rzeczy;) Obserwuję, a tu jest baner http://ja-czyli-ada.blogspot.com/2012/10/candy_21.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, ustawiam się w kolejce :) Cudne te cukierasy :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.cudaodreki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. http://onelittlehappiness.blogspot.ie/22 października 2012 01:15

    :) pszczółka pierdzi mączka:) śliczna! jakoś mi się tak skojarzyła,bo akurat moja Marcysia takie bączki sadzi,a ja na Twój blog trafiłam:) więc się zapisze:)
    i z przyjemnością pobsewruję:)bo tak czy siak! uwielbiamy takie ręcznie robione cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ha no to piecyki staja w kolejce, przyjmujemy numer 14-ty i czekamy, może na same urodziny bedę miała w końcu jakieś szczęście, :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu nie znalazłam nigdzie twojego adresu e-mail. Jeśli byś miała ochotę na małą wymiankę z Piecykiem,( jestem otwarta na pomysły)- może na cos dla twojej córeczki? jestem dostępna pod : piecuchowo@gmail.com/ pozdrawiam cieplutko piecyk

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, Twoje cukierasy są przepiękne :) Cudne Ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak moje dzieciory;), tylko z tuszą na odwrót. Chwytają za serce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O rety! Jakie śliczności! No muszę tu się wpisać obiema łapkami! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nagrody są wspaniałe. Z ogromną przyjemnością zapisuje się na candy!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uhh, czasu ciągle mało,a każdemu z osobna chciałabym odpowiedzieć.Póki co wszystkim Wam życzę powodzenia w losowaniu, a dzisiaj wieczorkiem wybieram się na wycieczkę po Waszych blogach. Pozdrawiam i ściskam Was mocno mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna, przesłodka parka:). Bez wahania ustawiam się w kolejeczce:). Z przyjemnością dodaję bloga do obserwowanych, bo same cudeńka pokazujesz:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się również. Słodka parka.
    Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudeńka rozdajesz, ja zazdroszczę każdemu kto potrafi szyć, a szczególnie wtedy gdy robi to tak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale śliczności :) moja chrześnica byłaby w niebie gdyby je dostała ;D
    zgłaszam się, umieściłam informację na facebooku, gdyż bloga nie mam: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/342278165869251
    i zostawiam maila: agoooooosia@gmail.com

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. są śliczne!! oj długa się tu ustawi kolejka:) zgłaszam się i mimo wszystko liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najpiękniejsza i najsympatyczniejsza pszczoła jaką w życiu widziałam. Misio przesłodki. W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna parka !
    Ustawiam się po nie w długiej kolejce :)

    Pozdrawiam,
    Ania

    www.pani-motylkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Welcome here Eva!Of course, YOu are on the list :) Good luck in lotery! regards from Poland!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne rzeczy, przyłączam się do kolejki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu takie słodziaki szyjesz, że nie sposób nie pozostać tu dłużej.
    Pech taki, że z dwójką moich pociech tu zajrzałam więc podskoki i piski w całej skali do /cytuję/: Panny Grubci i Misia Słodkiego ^^)

    Buziaki posyłam i serdecznie zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Panna Grubcia :) podoba mi się!.Pozdrawiam i powodzenia!

      Usuń
  29. coś pięknego :)
    cieszę się że tu trafiłam! oczywiście obserwuje i zgłaszam swój udział

    angelalove14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudne słodziaki!!! Zapisuję się z przyjemnością i zapraszam na cukierasy do siebie :D
    http://ubrydzi.blogspot.com/2012/10/jesienne-candy.html
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. ach cudeńka idealnie by sie wpasowały w pokoik urządzany pomalutku moich szkrabów ... dlatego ustawiam się grzeczniutko w kolejeczce .. pozdrawiam ciepluteńko z mała-sztuka

    OdpowiedzUsuń
  32. i co z tego, że nie wygram... pomarzę z chęcią!! cudne oba stworzenia :)) i nie wiem, które z nich zjadłabym pierwsze... ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. podziwiam Pani prace, dobór kolorów , perfekcyjne wykonanie:)
    z przyjemnością się zapisuję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. ja chcę, ja chcę :)
    emajkowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  35. przecudne !!! Zgłaszam się :)
    dominika.98b@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Przesłodkie pluszaki ;) Chętnie zgłaszam się do zabawy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. słodkie! zgłaszam się :) obserwuję z przyjemnością, banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/
    oliwkowepasje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Milutkie i śliczniutkie misiaczki - chętnie je przygarnę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się kocann05265@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Tildowe cudaczki- marzą mi się od bardzo dawna a że jestem szyciowym beztalenciem to spróbuję szczęścia w Twojej zabawie =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  41. po taka "pscolke" to i ja z checia sie ustawiam :) no cudnosci same

    ciesze sie,ze trafilam do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  42. jejku ... zajrzałam tu do Ciebie i od razu taka niespodzianka :)
    cukieraski przecudne !!! ... w kolejce się zatem grzecznie ustawiam i na cud w losowaniu liczę :D
    CIEPLUTKO POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo miło u Ciebie więc zostanę ,no i oczywiście zapraszam do siebie, i jasne ,że zapisuję się na te słodziaki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się,widzę, że maskotki są dobrane kolorystycznie do bloga.
    Są słodziukie i mam nadzieję, że usiądom sobie na półeczce w moim pokoiku.

    OdpowiedzUsuń
  45. Informację o Twoim Candy znalazłam na jednym z blogów. Myślę, że jest to dobry sposób aby inni mogli zobaczyć jakie piękne rzeczy tworzysz .Zajrzałam do Ciebie i na długo wsiąknęłam. Robisz cudeńka ale chyba najbardziej spodobała mi się "seria owocowa" .Ta torba w truskaweczki i chyba pojemniczek na pieczywo są takie urocze.Pozdrawiam i życzę wielu osób odwiedzających nie tylko z okazji Candy. Oczywiście ustawiam się w kolejce po te piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  46. Już dodałam do obserwowanych, żeby być na bieżąco ze wszystkimi słodkościami, które tworzysz. Nie mogę się oprzeć i chętnie zapiszę się do rozdania. A nuż szczęście dopisze i na osłodę 21. urodzin (wybrałaś niemal idealną datę :)) pocieszę się takim misiakiem? :)
    Banner zalinkowany na zapiski-grafomanki.blogspot.com
    Mój adres: paulina.domoradzka@gmail.com
    Pozdrawiam i obiecuję często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Słodziakowe te Twoje rzeczy :)
    Warunki wszystkie spełnione więc trzymam mocno kciuki za swoje szczęście :)

    Przy okazji zapraszam do mnie na blog i po moje candy :) decutyle.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja tez chce!!!!!!! ;D;D;D slicznosci;D;D bannerek juz wisi http://fioridifantasia.blogspot.it/
    pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudne candy. Piękna kolorystyka i fajny pomysł. Chyba nie muszę pisać jak bardzo chciałabym wygrać. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na pierniczki.

    OdpowiedzUsuń
  50. Również ustawiam się w kolejce.Przepiękne rzeczy tworzysz.Z pewnością zostanę Tutaj na dłużej:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. To ja też!
    mój email to nutinka112@gmail.com
    info na blogu

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się :)
    http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/2012/10/rozdania.html
    Blog jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękne,takie słodkie i przytulne:)) z przyjemnością się zapisuję:) zapraszam również do siebie na mikołajkowe Candy:))
    pozdrawiam z deszczowego Pruszkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczności, zapisuję się w nadziei na ich wylosowanie:))

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudeńka dla nas przygotowałaś :).

    Jak tak patrzę na tą parkę, to jakbym widziała siebie z mężem :).
    Ja jestem pszczółką, z którą mam podobną figurę i lubię od czasu do czasu użądlić :). Mąż za to jest słodki jak Twój miś i też ładnie mu w różowym hihi.

    Zapisuję się i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  56. Przypadkiem odnalazłam Twój blog. Powędrowałam więc po nim. Same śliczności. Postanowiłam, ze tu zostanę na dłużej i nagle widzę, że rozdajesz cukieraski, więc ustawię się w kolejce, może szczęście się uśmiechnie właśnie do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Prześliczna parka. 30 listopada obchodzimy z mężem rocznicę ślubu, więc może szczęście się usmiechnie i urocza parka powędruje do nas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ustawiam się w kolejce i zostaję na dłużej ;)

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  59. cukierasy w obłędnym kolorze, ustawiam się i ja :-))))

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne zabawki szyjesz;-)
    Zapisuję się i ja;-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Oczywiście z ogromną przyjemnością przyłączam się do zabawy:)
    P.S
    Po długim szukaniu znalazłam Panią wszystkie prace znam z Decobazar.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :) i życze powodzenia w losowaniu! Pozdrawiam. Anka

      Usuń
  62. przyłączam się do losowania :) zawsze marzyłam o takim misiu :)

    OdpowiedzUsuń
  63. O i mnie nie może zabraknąć w tak zaszczytnym gronie :)))

    OdpowiedzUsuń
  64. Aaa już widziałam ten banerek i miałam już otwarte żeby się zapisać w wolnej chwili - piękności przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne prace, dopiero dzisiaj przypadkowo trafiłam na Pani blog ; )
    przyłączam się do losowania, niestety bloga nie posiadam
    igakowalik7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. witam:) Ale słodziaki pyszne! z chęcią zapisuję się na takie cukieraski:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam i ja :)
    cierpliwie czekam, a nóż się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  68. witam!prześliczne!:)moje dzieciaki bylyby zachwycone,wiec czekamy moze sie uda:)
    moj mail: ciri23@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Jestem zachwycona!! Ustawiam się w kolejce i trzymam kciuki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. A może tym razem...? Cudne są Twoje prace, naprawdę wyjątkowe! Zapraszam także do mojego świata gałganków Tulilalu.blogspot.com Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  71. Proszę Misiu przyjdź tu do mnie
    U mnie będzie Ci wygodnie
    A i Pszczółka też przyfrunie
    Miodem Ciebie poczęstuje
    Będziemy razem pracować
    Kleić, ciąć no i haftować
    Będzie Wam tu dobrze razem
    Jeśli Was otrzymam w darze :):):)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajniutkie!
    Ustawiam się:)

    Pozdrawiam,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  73. ...dopisuję się,bo też mam chęć na Słodziaki:)...

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale śliczności. Staję cichutko w kolejce, może do mnie się szczęście uśmiechnie.
    Pozdrawiam.
    bogusia1711@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudowne :)Chętnie zapisuje się na listę.
    Pozdrawiam,
    Nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. cudne cukiereczki...
    fajnie było by wygrać....

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam , ja też ustawiam sie w kolejce po takie cudne słodkości, zdolna kobietka z Ciebie!
    pozdrawiam , nowika6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. oje! gdzie ja byłam, że mnie tu jeszcze nie było, i ja się ustawiam ;))
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  79. Przecież są wspaniałe- nie , nie można wobec takich słodziaków przejść obojętnie-zapisuję się z przyjemnością : )

    OdpowiedzUsuń
  80. Trafiłam na ten blog przypadkiem ale nie żałuje...cóż za cuda wychodzą z pod Twoich rąk Anno...Oczy się nie mogą nadziwić tylu słodkim pracom :) z przyjemnością biorę udział w zabawie... Pozdrawiam nowa obserwatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Przecudny duecik! Jestem zauroczona, także z chęcią się pokuszę, może uśmiechnie się do mnie szczęście. Pozdrawiam cieplutko-Jolka (nie mam bloga, ale zostawię maila-jolanta.janas@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  82. Jejku... Jakie słodycze...!!!! Przyłączam się do zabawy licząc na cud:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Wspaniała parka... dla mojej parki maluchów!:) Zapisuje się!
    Piękne rzeczy szyjesz, zostaję na dłużej:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  84. ...ale dużo komentarzy :) mam marnę szanse na to cudo. Jednak zapisuję sie bo warto :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  85. uff uff uff jeszcze zdążyłam, zapisuję się z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudne rzeczy - bardzo chętnie się przyłącze :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Prześliczne rzeczy tworzysz!
    Chyba się przyłączę do kolejki! Może akurat się uda


    Pozdrawiam
    toffi9@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Och i ach! Ach i och! Ależ słodziaki u Ciebie. Z miłą chęcią się zapisuję i zostaję na dłużej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dithusiowo.blogspot.com/2012/11/candy-niespodzianka-pod-ptaszorem.html

    OdpowiedzUsuń
  89. A ja u ciebie byłam, dodałam się do obserwatorów i o candy nie doczytałam.Gapa ze mnie! Nadrabiam to teraz i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  90. oj, kolejka dłuuuuga, ale pewnie ze się pisze...jakżeby inaczej miało być:) pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  91. witaj Aniu:) wspaniałe te Twoje misie jak i cały blog. dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam ciepło zaciskając kciuki i licząc na szczęście:)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  92. Bzzz, bzzz jaka fajna pszczółka:) Oba zwierzaki to słodziaki, staję w kolejce po nie.
    Pozdrawiam z The Mouse House!

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się na candy ;-)

    zostawiam śladzik i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  94. Słodka parka! Zgłaszam się :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Jacie nie mogę :) sama słodycz. Piszę się na to :))

    OdpowiedzUsuń
  96. Nie jestem w stanie się powstrzymać :)
    Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  97. Słodziaki :D zapisuję się w kolejkę:)
    http://bubusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Spojrzałam i zakochałam się w pszczółce i misiu ;-) Z przyjemnością staję w kolejce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. witam! i ja ustawiam się w kolejeczkę! podlinkowany baner już na moim blogu! http://feblik.blogspot.com/ zapisałam się też do obserwatorów, bo bardzo przyjemne masz te swoje szyjątka!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Jak to dobrze że ktoś wymyślił internet,tyle pięknych rzeczy i ludzi z pasją ,no gdzie ja bym Cię znalazła z tymi pięknościami? A tak mogę oczy nacieszyć i jeszcze pomarzyć ,że do mnie przylecą te cudowności.Pozdrawiam i z wielką przyjemnością biorę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  101. witam!
    przypadkiem trafiłam na Twojego bloga i oderwać oczu nie mogę od cudownych stworzeń, które wychodzą spod Twej ręki! Pozazdrościć talentu! Oczywiście ustawiam się w tej długaśnej kolejne licząc na łut szczęścia.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mama Basi, która na pewno z całego serca pokochałaby te urocze istoty :)

    mochito@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Cudowny misiak!Piękne prace :))

    OdpowiedzUsuń
  103. Wow, jakie słodkości, ja się chyba zakochałam! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Magda

    OdpowiedzUsuń
  104. Jeśli mi się poszczęści, to dzieciak nie dostanie!! Zabaweczki będą tylko moje ;)) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się :)
    efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Zapisuję się :D Przesłodkie nagrody mnie urzekły ;D

    Pozdrawiam, Pati

    Banerek tutaj: handmadepati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. zgłaszam się
    zlemisiesni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Ależ boskie :) chętnie poczekam cierpliwie na wyniki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Cuda cudeńka!!!zgłaszam się nonnea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Cudenka,staje w kolejce i z niecierpliwoscia czekam na wyniki losowania :) :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  111. ale cuda :) moja córeczka będzie w niebo wzięta :D

    zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  112. cudo:):):) zapisuję się w kolejce:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. Mój synek już wyciąga rączki po te cudowności:) Smakowite!

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam sie :) i zapraszam do mnie : http://ck-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Ależ konkurencja.. Pszczółka słodka, śliczne kolorki i tkaniny. Banerek wisi i czekam na losowanie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    I like!

    OdpowiedzUsuń
  117. Nadin z pewnościa zaopiekuje się tą uroczą parka :)
    Ustawiamy się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Ustawiam się i ja w kolejeczce po słodkości :-)
    info u mnie na blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  119. Ojj jakie śliczności. Zapewne szczęście mnie ominie, ale i tak spróbuje.

    Pozdrawiam cieplutko

    nikau2009@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  120. ale "juziowooo" aż słodko! ;-) bieleipastele@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Jak tu się nie zapisać jak mi takimi kolorami rozjaśniasz dzień?!?!?! No więc i chcem i muszem więc się ustawiam w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  122. zglaszam sie!
    obserwuje!!
    banerek na blogu już jest:)
    manta34@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Cudowności rozdajesz! Patrząc na to zdjęcie mam wrażenie, że znowu jest wiosna :)
    Z wielką chęcią zapisuję się na Candy
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  124. Hi! I am very pleased to meet you!) you recorded on your candy) and you also signed up)))

    OdpowiedzUsuń
  125. Zauroczyłam się i tak już chyba zostanę. A byłam pewna, że kropli romantyzmu nawet we mnie nie ma ;)
    Będę zaglądać!

    Jak tu się nie zgłosić po takie cuda? Staję w kolejce i wciskam się w tłum :)

    OdpowiedzUsuń
  126. zgłaszam się po te cudeńka,
    nie mam bloga pozdrawiam serdecznie wioleta22211@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Ustawiam się w kolejce, może mi dopisze szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  128. Ustawiam się w kolejce po urocze stworzonka. pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  129. Jejku ale piękna parka :) chętnie ustawiam się w kolejce i grzecznie czekam do 1 grudnia na wyniki :) może mi się poszczęści :)

    Pozdrawiam Agata :)

    dodaję do obserwowanych i zostawiam emaila: a.bewicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. http://handmademarisha.blogspot.ru/ zgłaszam się po te cudeńka,

    OdpowiedzUsuń
  131. Jakie słodziaki :) Zgłaszam się :)
    http://mojescrapy.blog.pl/2012/11/25/candy-u-cottoni-slodka-para/

    OdpowiedzUsuń
  132. Świetny blog!
    Wiele przydatnej wiedzy i bogatej treści
    Zapraszam do mnie, jeśli spodobała Ci się treść przedstawiona na moim Blogu dodaj mnie do followersów.
    Odwdzięczę się tym samym
    Banners Broker

    OdpowiedzUsuń
  133. zakochałam się:) ten misiu jest przecudny:) dlatego staje w kolejce po mojego ukochanego:) a w wolnej chwili zapraszam www.domowezacisze.tychy.pl/candy

    OdpowiedzUsuń
  134. piękne :) i egoistycznie przywłaszczyłabym tylko dla siebie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  135. do "tildy" mam wielką słabość, a Twoja parka wyjątkowo słodka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  136. Jakie słooodkie - idealnie wspolgraloby z moim pokoikiem ;) dlatego biore udzial
    Obserwuje jako : Justysia ;**
    Banerek : http://tysia1997.blogspot.com/
    email : tysia_1997@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  137. Zgłaszam się! :)

    paulina.pomietlo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Rany ale cuda wyczarowalas!!!Po prostu BOSKIE!! Z calego serca gratuluje zdolnosci tworczych!!
    Pozdrawiam, AGnieszka
    agnieszka-jaworzno@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. Wymarzony prezent mikołajkowy dla mojej córeczki, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  140. У вас замечательный блог! Очень хочу поучаствовать в розыграше, мой блог http://bright-mama.blogspot.com/. Спасибо,удачи вам!

    OdpowiedzUsuń
  141. Jeśli można stanę w kolejce...może się uda;0), ma córcia była by zachwycona tak pięknymi przytulasiami pozdrawiam Mariola mojdarek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się i ja;-) Piękne rzeczy tworzysz ;-)
      mail: kowalska.anetakka@gmail.com

      Usuń
  142. Hmm a ja tu dzień dobry. Bardzo optymistyczne miejsce stworzyłaś. Nie wieje nudą i jest tak pastelowo jak w bajce. I jednego nie wiem GDZIE TY KUPUJESZ TE MATERIAŁY!!!!
    P.s. Oczywiście jeśli pozwolisz to się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Zgłaszam się i jestem tu: http://lavenderandrosestories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  144. Są przeurocze :) zgłaszam się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  145. dopisuje sie do listy chetnie przygarne takie cuda . dam znac na fb o candy

    OdpowiedzUsuń
  146. Podziwiam Twoje zrealizowane marzenia:-)
    basia.olesno@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  147. Witam staję grzecznie w kolejeczce, mam nadzieję, że szczęście dopisze. Same słodziaki.Dopiero co Cię odkryłam, ale zostaję u Ciebie na dłużej. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  148. How sweet and cosy candy, Anna:))
    http://mothersmornings.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  149. Ale cudeńka :D I ja się zapisuje, szczęścia nigdy nie miałam, ale może się uda :D
    Pozdrawiam!
    Aga (karaa@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  150. Z ogromną przyjemnością staję na końcu kolejki i gratuluję pięknego bloga ...
    serdeczności
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  151. Chyba jednak ja na szarym końcu,kto wie może mi się poszczęści ;) Ten kto jest ostatni będzie pierwszy.
    Skromnie licząc na szczęście chciałabym pochwalić właścicielkę bloga. Sama ostatnio próbuję szyć coś dla mojej córeczki,a inspirację czerpię od blogerek. Pierwszy raz dostałam maszynę w swoje ręce i pod nogę... więc nie jest łatwo, ale może jeszcze się rozkręcę.
    Pozdrawiam serdecznie
    Aneta ( andzia1628@googlemail.com )

    OdpowiedzUsuń
  152. ho ho ho...też się zgłaszam:)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Ale śliczności!
    cieszę się, że zdążyłam jeszcze z zapisami :)
    może ostatni będą pierwszymi? :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Zgłaszam się po te śliczności :)
    baner na blogu http://bambusowy-raj.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  155. Trafiłam tu z blogów o szyciu, ale sukienek. Potrafię uszyć żakiet, ale to jest po prostu mistrzostwo świata. nie mogę się na nie napatrzeć. jestem pod przeogromnym wrażeniem i mam cichą nadzieję, że skoro trafiłam tu w ostatniej chwili, to może los tak chciał..;)
    Gratuluję bloga i pozdrawiam. Ewa
    chanel_bag@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. Oj, a ja się spóźniłam :(
    artulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  157. Nie mogę uwierzyć, ze Je przegapiłam.....:(
    szkoda...
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola nic się nie martw, już niedługo przygotuję drugie na Walentynki :) a póki co zwyciężczynie się nie zgłosiły mimo że pisałam do nich maile... dziwne... może trzeba będzie losowanie powtórzyć...

      Usuń
  158. w takim układzie będę czekać na Walentynkowe:)
    O matko, jak się po takie cuda można nie zgłosić????:)
    Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Cię do wyrażania myśli i komentowania wpisów.Każdy głos jest dla mnie cenny i pomaga w rozwijaniu bloga.

Jeżeli podobają Ci się moje zdjęcia znajdziesz ich więcej na instagramie. Odnośnik do profilu widoczny jest po prawej stronie ;)

Dołącz do grona obserwatorów na profilu Facebook'owym. Będzie mi niezmiernie miło.