Obserwatorzy

środa, 10 kwietnia 2013

Wykopaliska

Miałam ci ja onegdaj profil na Myspace.
Dawno to było i pozwoliłam sobie na czas jakiś o nim zapomnieć.
Dzisiaj jednak zaliczyłam małe wykopaliska i oto, co mam Wam do pokazania
 
 
Truskawkowa torba na zakupy.
Truskawki uwielbiam po prostu i tęsknota za nimi ogarnia mnie straszna.
Te importowane ni jak się mają do naszych krajowych, pachnących i słodziutkich.
Chociaż nie powiem, pojadłam trochę tych aktualnie dostępnych
z dużą ilością bitej śmietany i cukru... mniam
 
 
No i jeszcze cherry cherry lady
moja mała wiśniowa panienka.
Jeden z pierwszych misiów jakiego uszyłam tymi mojemi dwiema ręcami...;)
 
 
... i dla towarzystwa biało-malinowa panienka misiowa
Kwiatki na ubranku to haft supełkowy, który bardzo lubię, a którego nie stosowałam już dawno.
Haft niezwykle prosty, a szybki i bardzo efektowny.
 
 
To tyle wspominania na dzisiaj ;)
Jak Wam mija tydzień?
W stronę weekendu od środy robi się już jakoś z górki, prawda?
 
Miłego dnia
Wasza A.
 


19 komentarzy:

  1. Aniu:))słodkie te misiaczki:))a truskawki:))mmm hm:)jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma:))też zaliczyłam dziś importowane z sorbetem malinowym,tak że wiem o czym piszesz:))))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. miodzio Aniu, torba taka jak dla mnie? nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, letnia, truskawkowa torba :))) Misiaki słodkie jak truskawki, pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku jej... jaka ta torba jest piękna...te truskawki jako przypinka super...i te kolory...wspaniały zupełnie niepowtarzalny projekt ;) buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Wszystkie! Choć moim faworytem jest torba :)


    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka wesoła, optymistyczna torba .... i te truskaweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z górki z górki...a ja sobie usypałam górkę z szaf...bo sprzątam wiosennie...truskawkami mnie rozmarzyłaś i tymi żywymi i tymi na torbie. Wspaniałe dzieła !

    OdpowiedzUsuń
  8. torba rewelacyjna ! idealna na wiosnę i lato !
    uwielbiam truskawki !
    słodko aż mi się zrobiło hihi

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się zachwycam tymi truskawkami. Torba... cudna, zresztą tak ja misie :)
    A tydzień uuucieeekaaaa... Dziś gdzieś usłyszałam, że plany to tylko dla architektów, wiec nie planuję kolejnego dnia, a co tam!!! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Panienki przecudne. Truskawki uwielbiam , ale tylko nasze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. same ślicznosci nam tu pokazujesz pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie piszesz, czekam na następną notkę ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No niezłe te wykopaliska - nieźle się przechowały jak na ?letnie wyroby

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj,Pieknie u Ciebie-strasznie sie ciesze ze tu trafilam:)) Misiaki marzenie....truskawkowa torba,cud- miod na lato;)) pozdrawiam cieplusio,i zapraszam do siebie:)) http://evliv-home.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze misiaczki, a truskawkowa torba - przepyszna ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Cię do wyrażania myśli i komentowania wpisów.Każdy głos jest dla mnie cenny i pomaga w rozwijaniu bloga.

Jeżeli podobają Ci się moje zdjęcia znajdziesz ich więcej na instagramie. Odnośnik do profilu widoczny jest po prawej stronie ;)

Dołącz do grona obserwatorów na profilu Facebook'owym. Będzie mi niezmiernie miło.